Способи доставки:
1. Адресна доставка з використанням кур’єрської служби “Нова Пошта” доступна по всій території України.
Вартість кур’єрської доставки становить 110 грн
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів. Якщо замовлення оформлено до 17:00, його оброблять в той же день.
Термін доставки замовлення сервісами служби “Нова Пошта” від 1 до 3 днів.
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.
2. Доставка у відділення поштової служби “Нова Пошта” по всій території України.
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів. Якщо замовлення оформлено до 17:00, його оброблять в той же день.
Вартість доставки до відділення “Нова Пошта” складає 90 грн
Термін доставки замовлення сервісами служби “Нова Пошта” від 1 до 3 днів.
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.
3. Доставка у поштомат поштової служби “Нова Пошта” по всій території України.
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів. Якщо замовлення оформлено до 17:00, його оброблять в той же день.
Вартість доставки у поштомат служби “Нова Пошта” складає 70 грн.
Термін доставки замовлення сервісами служби “Нова Пошта” від 1 до 3 днів.
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.
Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на сайті служби “Нова Пошта” https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку “Нова Пошта”.
Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
1. Зв’яжіться з контактним центром “Нової пошти” за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
2. Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
3. Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження “Нової пошти”, що доступний на їхньому офіційному сайті – https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
4. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів “Нової пошти” за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.